selamat hari lahir buat adikku...













budak kecik si solihah tengah bergambar..haha..ops..!


adik ah dan kawannya di airport mesir..pulang ke jordan semula...


winter...

masjid...nak jadi penulis hebat..



selamat hari lahir...adik ah.. rasanya kitorg belum terlambat kan?..9 disember 1987..maknanya awak dah 20..wah2..tuanya..urm..

.....................................................

ku dan mu dibawah bermaksud Allah..

SEGALANYA MILIK-MU

Kau yang menciptakan cinta
Dan Kau jua yang menghampar bahagia
Di ribaan-Mu terhimpun harapan
Impian tulus setiap insan

Kau yang mengutuskan duka
Dan Engkau lah yang mengiringkan hampa
Namun pada-Mu jua diagungkan
Berbagai keresahan dan tangisan


Ku tahu inilah kasih-Mu
Aku tahu inilah cinta-Mu
Dan ku tahu tiap yang terbaik untukku
Tak semuanya yang ku mahu

Di celah hangat nafas yang terhelah
Ada dingin saat menyeru nama-Mu
Ke arah segala ronta rasa
Badai dan maya dakapan-Mu

Aku tahu inilah kasih-Mu
Aku tahu inilah cinta-Mu
Dan ku tahu di segenap ruang rasaku
Telah Kau titipkan kekuatan
Oh
Tuhan

.....................................................

dari : angah dan abduh....

2 comments:

mujahidahsolihah said...

hepy besdey to u too

thanksss to angah n abduh..
luv both of u so much..
miss all of u..huhu..

dr.nik mohd abduh b. nik mhd nor said...

awak dah besar dan dah tua..jangan nangis2 kat negara orang..nampak gayanya..awak buat kali kedua tak sempat beraya eidul fitri dan adha kat malaysia...hehe..kite dapat raya dua-dua tahun ni kat sini...