risalah vs ijazah....atau...risalah & ijazah..




aku dan buku-bukuku...


...dalam proses...

5 comments:

dr.mukminah said...

pencarian yang memeningkan sekiranya tanpa tarbiah...

ana sarankan juga akh tulis artikel tentang "..cita vs cinta / cinta & cinta.."..sebab kalau kita tengok,ramai pemuda dakwah terjebak ke kancah cinta yang terlarang..alasannya,menjaga akhawat/ikhwah..akh banyak ilmu,jadi,boleh kongsikan?

gambar tu,banyaknya buku-buku..!!kenapa akh nampak kelihatan sedikit berisi?kuat makan ke?di uia dulu kurus jer.bila boleh kami dapatkan buku tulisan akh yang bertajuk "..membela ikhwanul muslimin dan tokoh-tokohnya.."?

kami nantikan buku tersebut untuk disebarkan dan diberikan kepada mad'u kami yang kini teruk dilanyak oleh geng-geng anti-ikhwan.

p/s : ana cukup mengenali enta tetapi enta tidak mengenali ana..

wassalam..

Azree MH said...

Hurm. Ana pilih risalah&ijazah perlu diselarikan. Mana seronok kalau buat satu perkara sahaja dalam masa 4 tahun. :)

musang hitam said...

apesal muka merah?malu posing..?susah nak dapatkan pose pakcik ni..bukan ko ni kurus ke?dah gemuk gedempol dah ni..

aku pun pilih dua-dua..ijazah dan risalah..ko?
cinta dan cita mana ko pilih?mesti CITA-CITA..sebab ko ni memang payah denga pompuan..kawan pompuan aku cakap ko ni sombong kalau dengan pompuan..tegur dalam YM,TAK LAYAN..

humaira' said...

ijazah yg pertama..tp risalah bukan yg kedua..both are important.
akh kite ni bukan anti perempuan atau sombong..ttp atas dasar menjaga mu'amalah.. :) barakallah..