PERLUKAN KOMEN

Kepada pembaca yang budiman..

saya sedang re-construct blog saya yang sudah lama "berhabuk" ni...saya perlukan komen-komen dari segi warna blog..tulisan dan apa sahaja yang berkaitan dengan artikel dan appearance blog ini..jazakumullah semua..

5 comments:

Unknown said...

Ana cadangkan enta ambil template dari site ni:

http://www.eblogtemplates.com/

atau

http://btemplates.com/

Templates dari sites ni ringan, kemas dan cantik.

All the best!

Unknown said...

Satu lagi tips. Sebelum enta paste artikel dari Microsoft Word (contoh), enta paste dulu ke Notepad dan copy dari Notepad ke Blogger. Dengan cara ini, text formatting akan hilang dan sebaiknya enta format tulisan enta dalam Blogger. Banyak bezanya :)

nik mohd abduh b. nik mhd nor said...

jazakallah akhi...cukup berkesan dan bermanfaat..cuma masalah ana adalah..tak dapat tukar template..dah banyak kali cuba..kawan-kawan ana pun dah cuba..mungkin ada tersilap step kot..tak sure..tapi masih smpai skrg tak leh tukar melainkan yg dah disediakan dalam blogspot ni..

As said...

Salam akhi, lama ana tak greet.

Rasanya skang nih blogger tengah maintenance sebab tu jadi error bile upload template baru. Pernah terjadi dan inshaAllah will be over after one week ++
My frens have the same problem right now :)

by the way akhi, you could always try to have a look here

easy download, easy upload. Change-able header.

Ana suggest template yang ruang tengah nye cerah dan sekitar nye atau header warna yang naik seri sedikit. Cerah di bahgian entry mudah readers nak baca. Warna penaik seri sedikit, untuk ceriakan blog.

I suggested some templates here, thus u cud picture what I mean above.

here

here

here

selamat membuat pembaharuan :D

Anonymous said...

Salam..mmg patut wat pembaharuan..hmm..isi dh mantap tp..kurang seri skit..pastu..letak byak skit gabar dlm pengisian x..lah boring sgt nk bcer, klu tambah komik2 islamik lg dpt trik org nk bcer, klu leh la..link trus pd bloger kt gambar yg dipaparkan..utk mudahkn pembaca la..pastu..background kurag serilh..pham2 la..tukarlh pd template yg ok skit lah..
Ok lh..pe2 hal..bersemngtlah..teruslah mnulis..