Mereka Yang Telah Mendidik Saya...

saya akan terus menyayanginya kerana tidak pernah kami dimarahi dari kecil hingga besar..selembut-lembut wanita yang pernah saya jumpai..segala keperluan dipenuhi walaupun terpaksa bersusah...,kurniakanlah ku ya Allah seseorang sepertinya yang kuat bekerja dan sangat bercita-cita melihat fajar Islam kembali bersinar..



abah dan anak-anak yang suka kekemasan..hehe..menanam dragon fruit di rumah along, penang..

bilakah lagi saya dapat merasakan masakan seorang ibu..di rumah along, penang..

abah dan ummi..[seberang perai-jalan-jalan tgk anak]...

kak aida dan along (aufa)..bukan di KFC..[chicken king+produk bait muslim 1]

pasangan comel molek..yang tak lekang membuatkan saya dan KAMI tak kering gusi..di rumah abah umi..

"dating" yang dibenarkan dalam ISLAM..

produk bait muslim 2..cinta agung selepas kahwin..abg abdullah dan kak sue..

tak terlukis tulusnya kasihmu..
tak terbalas semua jasamu..
redha Allah ada di restumu..
ummi sayang..ku cinta selalu..

oh tuhanku lindungilah dia
oh tuhanku kasihilah dia..
hanya doa yang ku persembahkan..
untuk kerana kau lah ummiku..

kasih ummi..
sepanjang masa..tak terkira..
bersinar gemilang..menerangi..

tuhan..
izinkan..aku terlelap dalam pelukannya..
agar ku rasa..
damainya cinta kasih ummi..

5 comments:

azzam said...

who's the next couple?hehe..
isi-isi la borang bait muslim ya akhi..jangan lama-lama..nanti tua tak laku pulak..oho..

akhuka,
azzam - US

pengacau said...

assalamualaikum..

nk mencelah gerk..tul-tul..bile plk akhi kitey ni nk walimahnyer?takkn ler mbujang smpai tua kot..hikhik..
ana ngan kengkwn doa dr jauh je la yerk.ni dh bpnyer ke lom nieh?klu lom,meh ana carikn..hikhik..klu dh isi borg bait moslem,tkde can la org len nk msuk..huhu..

Anonymous said...

siapalah agaknya yang beruntung dpt akh nik kita nih.uhuhuk..eh,batuk le plak..apapun,slmt berjuang tuk final exam ye..

-UK-

mujahidahsolihah said...

hehe..rindunye mereka2 semua..smga Allah permudahkan sgla urusan..leh a balik bln 8 ni dah menghabiskan pljrn dlm mase 5 thn yg ditetpkan~..

nak blk berbakti kt umi abah plak..

Mutmainnah said...

erm..bahagianya..
adik beradik semuanya doktor..keluarga bijak neyh..

bait muslim?
bila lagi..?